MTVA Archívum
  • Csomagok
  • Helpdesk
  • GYIK
  • Belépés
  • Főoldal
  • Fotótár
  • Rádióműsorok
  • Kottatár
  • Sajtóarchívum
  • Tévéműsorok
  • M3
  • TV Maci-bolt
  • Kosár (0)

    Megrendelés



Áruház GYIK


Milyen módon tudom a megrendelt termékeket átvenni?

Jelenleg három kézbesítési lehetőség közül lehet választani:

  • Házhoz szállítással (MPL Futárszolgálat):

    A megrendelt terméket a megrendeléskor megadott szállítási címre küldjük ki. A csomag feladásáról, illetve a várható kiszállításról az MPL rendszere küld értesítést, email formájában.

  • MPL csomagautomatába történő kézbesítéssel:

    A megrendelt árut eljuttatjuk a kiválasztott MPL csomagautomatába. Az automaták listája és címe https://www.posta.hu/static/internet/download/Csomagautomata_lista_GPS_koordinatakkal.pdf oldalon található meg. A csomag feladásáról, illetve a várható kiszállításról az MPL rendszere küld értesítést email formájában.

  • Személyes átvétellel:

    A megrendelt terméket a Monobit nyomda Kft. ügyfélszolgálatára szállítjuk. A pontos cím: Monobit nyomda Kft., III. kerület Szentendrei út 95. szám, a PP Center III. épülete. Nyitva tartás: munkanapokon 7 és 17 óra között. Ha a csomag beérkezett az átvételi pontra, email értesítést küldünk róla.


Mennyi idő alatt kapom meg a termékeket?

Amennyiben a termék raktáron van, a termék a megrendelést követő munkanapon feladásra kerül. Amennyiben a termék éppen nem elérhető, akkor a megadott (3-5 munkanapos) szállítási határivel kell számolni.

Az MPL által vállalt szállítási időkről az alábbi linken tájékozódhat:

https://www.posta.hu/kuldemeny_kuldese/mpl_postacsomag

https://www.posta.hu/ugyfelszolgalat/csomagautomata

Személyes átvétel esetén a megrendelést követő munkanapon átadásra kerül a csomag a Monobit nyomda Kft. részére, az átvétel időpontjáról email értesítést küldünk.


Mennyibe kerül a kiszállítás?

Szállítási díjak:

MPL házhozszállítás: 1990 Ft

MPL csomagautomata: 1790 Ft

Személyes átvétel a Monobit nyomda ügyfélszolgálatán: 990 Ft


Milyen módon tudom a megrendelt terméket kifizetni?

Jelenleg a megrendelés értékét kizárólag bankkártyás fizetéssel tudja kiegyenlíteni.

Utánvételre nincs lehetőség.

Csak belföldi megrendeléseket áll módunkban elfogadni.


Nyomon tudom követni a rendelésem kiszállításának állapotát?

Igen, a postai csomagfeladást követően a Magyar Posta értesítést küld, mely alapján csomagról a Posta csomagkövetési oldalán tájékozódhat: https://www.posta.hu/nyomkovetes/nyitooldal


Nem érkezett meg a termék. Hol tudok reklamálni?

Amennyiben nem érkezett meg a termék, úgy kérjük értesítsen minket a kereskedohaz@mtva.hu e-mail címen.


Az átvett termék sérülten érkezett. Mit tegyek?

Amennyiben a küldemény csomagolása szemmel láthatóan sérült, a Megrendelő kötelessége meggyőződni még a futár jelenlétében, a csomagban lévő termékek sértetlenségéről. Amennyiben a futár jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termékre 14 napos cserelehetőséget biztosítunk. Ebben az esetben a sérülést a futár által felvett jegyzőkönyvvel igazolhatja.


Tudok külföldre rendelni terméket?

Jelenleg csak Magyarországon belül tudunk kiszállítást teljesíteni.


  • Jöjjön el hozzánk!
  • Kapcsolat
  • Közönségszolgálat
  • Tartalomkereskedelmi ÁSZF
  • Licenszek összehasonlítása
  • Felhasználási feltételek
  • MTVA - Jogi és adatvédelmi nyilatkozat
  • TV Maci-bolt - Adatkezelési tájékoztató
  • Játékszabály
  • RSS


© 2023 MTVA. Minden jog fenntartva.